top of page

איך לבחור את חברת השיווק, לפרויקט הבא שלך?


בעידן של היום, עם תחרות גוברת, אמצעי שיווק ייחודיים ועוד, השאלה היא איננה האם אני צריך חברת שיווק- אלא איזו חברת שיווק מתאימה לי בצורה הטובה ביותר? האם חברת שיווק גדולה בהכרח גם "גדולה במכירות"? האם משרד בינוני שבאמת מכיר את השטח? או אולי מנהל שיווק מקומי עם משרד תיווך קטן שמכיר את קהל היעד והסביבה?

במאמר הבא ננסה לענות על השאלות האלה ועוד.

הגודל באמת קובע?

תחילה נדבר על חברות השיווק הגדולות- חברות אלו לרוב מעסיקות מספר גדול של אנשים, בעלות מערכות גדולות ומורכבות, מנהלי חטיבות, משרדים גדולים ועוד. היתרונות בחברות אלו הן ניהול מספר רב של פרויקטים, ניסיון ולרוב גם הבנה של השוק. החסרונות הן מטה גדול ומנופח הגורר הוצאות רבות, התפשרות על אנשי מכירות בשטח, חסרי ניסיון ובעלי ידע נמוך, אם בכלל, של עולם הנדל"ן והמינוחים המקצועיים שבו, והם למעשה היחידים שבאים במגע עם קהל הלקוחות שלך. חסרון נוסף הוא שחברות גדולות פועלות בכל הארץ, כך שהתמקצעות המקומית שלהם והיכולת שלהם "לדבר את השפה" בשטח, נמוכה מאוד.

משהו טוב באמצע

אז אחרי שהבנו שחברות גדולות מתאימות לפרויקטים מסוימים, נדבר כעת על החברות בעלות סדר גודל בינוני. חברות אלה מעסיקות מספר מצומצם של אנשים והן מנהלות מספר קטן של פרויקטים בעת ובעונה אחת, דבר המאפשר, לך היזם, לקבל יחס אישי וליווי צמוד לכל אורך התהליך. חברות אלה מכירות היטב את השטח בו הן פועלות ולעיתים אף מאתרות קרקע אטרקטיבית עבור יזמים. בחברות אלה יש דגש חשוב על מחקר מקדים ובדיקת האזור והן למעשה "חיות את האזור" בו הן פועלות, תוך מתן שירות אדיב, אישי ומקצועי.

המשרדים הקטנים

משרדי השיווק הקטנים, לרוב אלו יהיו משרדי תיווך מקומיים ועצמאים בשטח. חשוב להבהיר שקיים שוני גדול בין משרד תיווך למשרד שיווק. משרד התיווך עוסק בתיווך לרכישה או מכירה של דירות רבות, חדשות וישנות ולא תמיד האינטרס שלו הוא לשיווק הפרויקט שלך. ברוב המקרים המתווך אולי יכיר את האזור, אך לא ידע לשווק נכון את הפרויקט ולהציג אותו בצורה הטובה ביותר עבור הלקוח הפוטנציאלי וכמובן לדבר בשפה שתתאים לך, היזם.

לסיכום, בחירה נכונה של חברת שיווק יכול להיות המפתח להצלחת הפרויקט. חברה שתאסוף ותגיש לך את המידע המדויק ביותר, חברה שמכירה מצוין את השטח ופועלת במקצועיות ובאדיבות, חברה שתדע לתת לך את הפתרונות היצירתיים והנכונים ביותר עבור הפרויקט שלך. זה לא חייב להיות הכי גדול או הכי קטן, לפעמים זה משהו טוב באמצע.


מאמרים אחרונים
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page